Tony gick inte vidare i idol, vänta jag ska bara gråta



Hej bloggen, fett chill dag. Hade studiedag, så sov hos Elin! Vi gjorde massa bus. Ungdomar nu för tin' ;) Jaja idag vaknade jag upp hos elin & vi var fett sega, men fixade oss tillslut & drog till kista & mötte upp Frida, Clara, Leslie, Lovisa, Linnea & Ellen! Sen såg vi "Crazy Stupid Love" Den var grym! En kille var så jävla snygg. Haha åtta skrikande tjejer i bio salongen, plus tre till. Hahah, snacka om att dom blev irriterade.. Sen drog jag hem med Elin & mötte upp Gabbe senare, träffade massor på vägen! Btw min handled är bruten! :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

måste göras om! biogänget!! :D

2011-10-01 @ 01:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0