Önskelista 2011 - TILL FÖDELSEDAG & JUL

1. Iphone 4 vit - Luuugnt att jag önskar mig en iphone! Har egentligen alltid velat ha en, men har önskat mig mer & dyrare grejer som jag fick istället! 3700:-

2. Löshår - Ja, jag ska köpa mitt löshår, men jag kommer önska mig ett till som bara är clips on så jag kan sätta på det när mitt andra är förstört. 2200:-

3. Tomas Sabo halsband - lika dant som Eric Saade har! 2390:-

4. Smink - Ska önska mig massor med smink! Älskar smink, ska önska mig så mycket så att det inte kan ta slut.. Hihi, sminkväskor fulla med smink! Me love.

5. Pengar / Presentkort - Älska att få present kort & pengar. Då kan man köpa vad man vill på tex Januari rean! Skit smidigt & bra

6. Pojkvän - Haha random att önska sig! Men jag önskar mig en pojkvän, en äkta..

7. Ett studio program till datorn - Så kan jag sjunga & spela in mina låtar där! Chill?

8. It never snows in la mössa - Haha tycker dom är sjukt snygga!

9. Resa - Någon resa till ett sjukt varmt land. Orkar inte med Stockholm!






Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa bild på tomas sabo halsbandet?

2011-09-18 @ 20:45:54
Postat av: Jennifer Bodin ♥

det var dyrt :o :D<3333

2011-09-18 @ 22:11:58
URL: http://booodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt dyra saker du önskar dig...

2011-09-18 @ 23:39:44
Postat av: Rikard hujber

jag kan fixa 1 av dem här sakerna garanterat utan pengar och det är nr:6 ;)<3

2011-09-19 @ 23:08:39
URL: http://har ej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0