Min sommar 2011

Min sommar var seriöst helt underbar. Bästa hittils!

Hela min sommar började med att jag tältade med massor, träffade underbara personer osv. Och det var en perfekt start.
Sen drog jag till turkiet i en vecka då jag lärde känna Filip & Louise bättre! Och vissa turkar på hotellet.. Blev också dumpad av en kille som jag va på g med ungefär sen december, så det var kämpigt. Men hade ingen anledning att tänka på det då.
Och efter en underbar vecka i turkiet så var jag hemma i några dagar & träffade folk som fick mig att må toppen. Sen efter bara två dagar drog jag till stadiumsportcamp och det var det roligaste jag gjort på hela sommaren. Sjukt underbart, vet inte hur många vänner jag fick därifrån & minnena därifrån sitter kvar hela livet ♥
När jag kom hem var det hem & träffa alla igen liksom. Träffade gammalt & nytt folk. Vilket var helt awesome. Jag hade saknat så många.
Men efter tre dagar så åkte jag till Smögen och stannade där i fem veckor. Men vad är inte bättre liksom? Blev as tajta med Nella & Cissi. Och lärde även känna extremt många nya där nere & det gjorde veckorna oslagsbara, fan vad mycket bus vi gjorde där nere, hihi. Jag & Fanny hade också extremt kul på kvällarna.
Kom hem & sörjde? Sommaren var ju nästan slut.. Men gjorde det bästa av det iaf. Träffade folk & sen blev en as kul grej bokad. Att Nella & Cissi skulle komma till oss till Stockholm.
Sen var det ung & då var ju nella & cissi här. Träffade as as as många & fick ganska så mycket 'personliga' problem efter det.

Har gjort massor därimellan, men det här är nog det av det roligaste som jag gjorde..
- SEN BÖRJADE SKOLAN & det förstörde hela det perfekta, och nu är man inne i sitt deppmode.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Bodin ♥

haha juste idag på busshållplatsen:

jag - det var så synd om den där killen på idol igår, han som var ginger och blev mobbad när han var liten för att han var ful och tjock... :(

nora - men han var ju det? :D

2011-09-13 @ 20:05:10
URL: http://booodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0