Knaaaas dag..

Började med att jag kom till skolan & blev världens lyckligaste tjej! Det behöver vi inte ta detaljerat.. Aja, sen var det en seg lång måndag. Standard -.- Men Elin har börjat i särmatten, yeeeey! Sen drog jag hem & var kanske hemma i två minuter? Sen kom jag på att jag glömt min svenska i skolan som är tills imorgon? Grym tjej.. Fuck it. Back to school! Men som tur var Elin glömde också så då hämtade vi våra böcker i skolan & sen åkte vi ner till IP och jobbade! Stog i kassan i typ två timmar. Haha, det gjorde min dag. Failade så sjukt mycket.. Gaha, det var så sjukt kul! Sen åkte vi hem till Elin efter & kollade idol med hennes bror! Alltid lika mysigt ;* Sen skjustade Elin mig hem på cykeln, hahah höll på att dö vad kul det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0