Haha ofta du läste rubriken? :')

Aja godmorgon iaf. Har fixat mig osv.. Och min familj står & gör frukost till mig. Inte för att jag är hungrig. Är aldrig det på morgonen men aja. Efter skolan ska jag bara hem & sen typ träna osv.. Hahah, vad tråkigt liv det låter som att jag har men nene, för imorgon ska jag på en as kul grej efter skolan. Men det får bli en överraskning! Ska uppdatera as mycket idag, så stay turned! Juste igår på kvällen drog jag till Elin & checka idol med hennes familj!



Bild ifrån februari.. Hahaha
BUUUUUUUUUUUUUSLUVEN

Kommentarer
Postat av: Lovisa Ström

OOUUFF ! samma kväll som jag kissade bakom en buske ;$

2011-09-14 @ 13:40:34
URL: http://lovisastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0