Förlåt.

Haha hej bloggen, fett chill dag idag. Vaknade rätt sent & Fanny sov fortfarande. Snäll som jag kämpar jag ner för trappan och gör frukost på sängen till henne (a) Sen fixade vi oss och drog till centrum, träffa Clara på bussen. Sen åkte vi till centrum & träffade Leslie, Philip, Andreas, Gibbe, Gustav, Alexander & Emil osv.. Sen köpte vi chailatte & drog till edsviken & träffade Danne, danne, philip, andreas, adam & alalala. Skulle träffat andre också men så blev det inte. Har nyss kollat på idol, fan vad snygg den där Andrè VAR, omg jag dog!
BTW, TROR JAG SLUTAR BLOGGAR. INTE SÅ KUL LÄNGRE..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej varför då? du har ju typ as mycke läsare? :o

2011-09-04 @ 23:00:10
Postat av: Anonym

Gör du fortfarande designer? :D

2011-09-05 @ 20:52:21
Postat av: angelica :)

när du träffade alla dom där männsikorna typ i centrum oh så :) aa, men när du skrev: osv.. kan inte du skriva alla namn då? asså alla som var där, exakt alla? skulle vara hyyyper snällt! puss pårejj snygging ♥

2011-09-06 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0