Utan dig kommer allting bli så jävla tomt (Läsare, läs om ni vill..)

Sätt på låten innan du börjar läsa gubben!


Du är mitt allt, det gör så jävla ont att se dig så ledsen. Snälla lyssna, du är en underbar person & du är inte värd allt det som hänt dig på så kort tid. Det är fan inte rättvist. Men du kan inte ge upp nu, du har hela livet framför dig. Din familj & vänner älskar dig sjukt mycket. Du är älskad av alla ju? Låt inte dom grejerna förstöra allt det som du har gått igenom hela livet. Du är så jävla stark, fortsätt så. Visa för alla att du verkligen orkar. Det skulle jag försökt. Försök du också, jag vet att du kan. Vet att du är hur svag som helst just nu, men försök att se en ljus sida. Jag vet att du klarar det. Du har klarat det förut. Utan dig skulle allt vara så jävla tomt. Du vet nog inte hur värdefull du är för dina vänner & familj osv.. Du klarar det här, jag vet det. Oavsett hur svag du är just nu så är du ju ändå hur stark som helst. Och det där med dina kompisar som har gått bort, lev för dom. Dom kommer bli stolta över dig, dom är stolta över dig, det är något jag känner på mig. Men det är ju ditt val. Om du verkligen inte pallar med livet, så kan ju ingenting hindra dig. Då ska jag inte förstöra det heller. Men allt vi vill är att ha kvar dig på jorden & jag ska kämpa tills du mår bra igen, jag lovar. Jag ska finnas för dig hela tiden, alla tider på dygnet. Jag lovar att det kommer fixa sig. Tårar rinner för dig, hela tiden. Jag är inte lite stark som dig. Du är som är kändis och jag är ditt största fan. Allt du gör mot dig själv, är det så du vill att din framtid kommer se ut? Jobba på att må bättre, jag skulle verkligen bli lyckligast i världen om du mådde bättre än så som du gör just nu. Jag blir svag av att se dig så ledsen & det gör så ont. Du är en underbar kille som går sin egen väg & det tycker jag självklart att du ska fortsätta med, men snälla ändra på den vägen som du vill att livet ska se ut. Du klarar att leva. Tänk som äldre kanske du är lika grym som Zlatan på fotboll & har världens bästa liv. Tänk om du inte kan få uppleva det. Och du kan ju det, om du stannar här med oss. Utan dig så kommer allt bli så jävla tomt. Det kommer inte vara samma sak att gå upp på morgonen längre.. Jag vet att du klarar det bror, jag ska kämpa för dig, jag lovar dig. Du är en underbar vän & du är värd bättre än det här, jag älskar dig otroligt ♥

Kommentarer
Postat av: j f

du klarar det mannen, älskar dej!

2011-09-10 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0