hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej..

Linnea på noras blogg! :))) igår hade vi konsert..SUCCE! nej men asså vi var bäst! saknar mina afrikaner haha!
just nu sitter jag här i bibblan med nora, elin, lovisa, ellen, oscar s och veronica. får se vad som händer ikväll. kanske ska vara med annika larsell eller veronica nautsch! :) nej inget bestämt. har bara kollat runt lite ;)
nora skriver just nu också..busigt! men iallafall har typ aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! vi har så himla kul i bibblan här. vi har låst ut alla lärare och har världens högsta musik och alla garvar och ligger på golvet och typ dör av skratt! har typ förstört bibblan ojdå måste typ springa här ifrån sen de är kaos! ni vill inte se hur de ser ut här! vi kommer få 98436543652985287582089 timmars kvarsittnig för dehär! men lev livet som de är din sista dag! :D hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah idag blir de tacos! gilla gilla gilla! just nu älskar jag mitt liv! är ju med dom bästa! :D

/Linnea äger!

Kommentarer
Postat av: norahedin '

MONGO, hihi så gullig!!! :*

2011-10-21 @ 11:47:44
URL: http://noralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0