"Har du några tips för att bli lika populär som dig..?"

Populär är ingenting klart man vill bli populär & ha status. Men allt handlar faktiskt inte om det. Jag kan inte erkänna att jag är populär. Jag tycker ingenting går ut över populäritet? Var dig själv. Om du är populär så är det extremt mycket lättare att få jobbiga, riktigt jobbiga rykten efter dig. Det kan vara överdrivet. Och om du vill vara populär, tycker jag att du ska lära känna flera, umgås med dom du nästan aldrig umgås med. Träffa deras vänner, vips så har du tusentalls vänner! Men det är inget 'tufft' att vara populär. Mina kompisar tycker för den delen att jag är populär. Men om man är populär krävs det mycket ansvar, ta det lugnt när man är med folk man knappt känner, vara frammåt, inte lacka sönder & absolut inte glömma personen du är! För om du ändras med några andra, som kanske röker, vad vet jag? Då kan hela du ändras. Låt dom älska dig för den personen du verkligen är. Skit i vad andra tycker, du är du? Om dom är så? Är DU dig själv! Det är extremt viktigt, hoppas du blev nöjd med svaret! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla rätt...:)

2011-10-05 @ 20:03:47
URL: http://malinmildton.blogg.se/
Postat av: RoxxaN'

Måste verkligen kommentera detta, men vemfan frågar en sådan dum fråga? Unga tjej/kille or whatever the fuck you are, VAR BARA DIG SJÄLV! Sök inte uppmärksamhet genom att spela någon du inte är. Du kommer bara skämma ut dig, sen så frågar man inte en sån dum fråga.

Igentligen handlar nästan allt idag bara om utseéandet.

2011-10-05 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0