Visste ni att..?


♥ Min favorit låt har vart "Dirty Dancing" i över ett år nu.
♥ Jag har alltid hatat gröt
♥ Jag kämpar ofta med att få en profilbild & då blir jag inte nöjd. Men helt random när någon fotar mig så blir den helt plötsligt finare.
♥ Varje gång jag springer tar jag med mig mamma.
♥ Jag är halvnorsk.
♥ Jag får damp direkt någon springer efter mig i trappar, slutar med att jag skriker.
♥ Jag är beroende av moln, kan ligga & kolla på molnen i flera timmar
♥ Jag blir helt speedad direkt jag tänker på Fanny,Emma & Elin.
♥ Jag gråter ofta i smyg, till olika låtar..
♥ Jag klarar inte av min klass mer, håller på att gråta varje dag jag kommer hem, fjantigt men aa



Kommentarer
Postat av: Ellen

Vet hur du känner Nora. Vill också byta klass! Klarar inte av det. Plus att utseendet är typ det som är huvudpunkten i vår klass.. gash! :/

2011-05-31 @ 07:17:36
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea Berglund

håller med ellens kommentar..

får också panik när någon springer efter mig i trappan! :O snälla sluta inte!

2011-05-31 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0