JUST READ IT -.-

Jag orkar inte med vissa folk just nu om jag syftar på några i min klass, inget illa menat sötnosar. Alla ni är unedrbara. Men det är så jävla mycket snack om utseende & hur smal man är med mera. Bara killar HELA tiden. I och för sig är vi 19 stycken tjejer & fem stycken killar i min klass, så det är ju stor skillnad.. Men men. Men allt handlar om hur snygg man är och kläder och lalala orkar inte mer. Känns inte som att jag passar in hos någon, känner mig bara i vägen och kan helt enkelt inte vara mig själv. Ingen i min klass tar mig som den personen jag är, VERKLIGEN INGEN ! Jag orkar inte gå runt och spela någon annan. Bara utanför skolan kan jag vara den jag verkligen är. Vissa tjejer "kräver" tydligen att jag ska gå runt med vissa kläder & smink för att "alla" andra ska ha det och att det är "bestämt". Jag har min egen stil och vill ha det jag vill ha, okeeeej !? Så känner mig inte riktigt välkommen till min klass eller vad man ska säga. Men inget illa menat till några i klassen, men det börjar seriöst gå i överdrift.
min egna åsikt.





Tänk om jag kunde vara lika fin som dig.. Världens vackraste kusin, jag saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har gjort länken nu! PUSS!

2011-05-30 @ 19:45:57
URL: http://fullkornsfarfar.blogg.se/
Postat av: o

gud vad cool du är. vet att det låter töntigt och att det är typ assvårt, men våga vara dej själv. gillar dom inte dej för den du verkligen är så är dom ändå inte värda att låtsas för. stå på dej! kram

2011-05-30 @ 21:01:31
URL: http://neque.blogg.se/
Postat av: Tilda

superduper bra skrivet, håller helt och hållet med dig och det är bra att nån äntligen vågar stå för det. Ser verkligen upp till dig. om ändå fler vore som dig. Det är verkligen sant och hoppas att det löser sig.. <3 kram

2011-05-30 @ 21:34:27
Postat av: Anonym

Superduper bra skrivet. Det är så sant och äntligen vågar nån stå för det. Ser verkligen upp till dig och önska att det fanns fler som dig Nora. Verkligen modigt av dig och hoppas att allt löser sig.. <3 kram

2011-05-30 @ 21:36:11
Postat av: Linnea berglund

nora jag älskar dig och visste inte att du kände så..jag känner också så, jag lovar att jag låg och tänkte på de här om dagen! men nora värför har du inte sagt något. passar du inte in med någon?

:( <333

2011-05-30 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0