ÄNDRADE PLANER .. Blir inge leslie :(


Fredags - Hade först ute dag i skolan, skit kul! Sen åkte jag & Linnea hem till henne och sen kom Lovisa vi såg två filmer , frozen&älska mig. Sen åkte vi hem till Clara och där befann sig Frida , Clara & Leslie och där såg vi taken åkte hem vid elva eller något.. Sen direkt när jag kom hem gick jag och la mig!

Idag - Vaknade runt 11 kanske & började fixa mig och sånt. Sen åkte jag mot stan & mötte upp Frida & Fanny och vi åkte till grönan, sen träffade vi Mira&massa fler och sen Lovisa&Sofie, halva min skola, Elvira & massa. Äähh.. kommer inte på fler men riktigt många.. Sen träffade vi Lovisa och Leslie och vi gick runt med dom :) As roooligt!
Sen lärde vi känna typ tusentalls personer, riktigt roligt ! Så har massa nya vänner nu, älskar nya människor :)

NU KOMMER DET BILDER


Frida ↑

Fanny ↑

Leslie & Lovisa ↑

AHAHAHA FANNY

HAHAHA JAG DÖÖÖR, men aja det här är iaf jag ! ;)



syns inte bra men iaf jag, lovisa, fanny & jack



jack (raaandom kille i bakgunden)



Simon & hehehe kommer inte ihåg vad han heter... ;$



JAG & LEELLIIIBOOOOOII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0