helt overkligt, helt obeskrivligt! jaaaaaaaaaaaaaa :'D

ERIC VÄRLDENS FÍNASTE ERIC VANN! HAN VANN, HANN VANN! DET ÄR HELT SJUKT !
ska berätta allt från början till slut.
vi mötes vid donken åt där och sen gick vi in till våra platser redan tjugo över sex, men vi var sjukt taggade!
Vi köpte dricka och så , sen började allt igång och danny började! grym är han !
sen gick det låt för låt och sen kom eric! jag var helt galen! skylten var uppe under hela låten!
as många såg den , fick 23 sms ! sen när det stod mellan eric och danny. jag lutade mig mot fanny
jag klarade inte hålla upp skylten sen sa jag till fanny ? fanny vem kommer jag bli gladast om den vinner?
hon sa eric , sen sa dom att danny fick 72. jag förtstod inte vem som hade vunnit ! fanny sa ERIC !
jag ställde mig på stolen drog upp skylten och skrek allt vad jag orkade under hela låten, det var
helt obeskrivligt! jag är fortfarande i chock, eric jag älskar dig ♥

bilder från igår:













dom två sista bilderna tog frida eftersom vi träffade henne ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0