hej jag bjuder på bilden och jag tog det här testet från ida (y)



Fakta

Namn: nora saade hedin
Smeknamn: noris.. tyvärr. ibland NH
Födelsedag: 11 december
Bor: sthlm
Ögonfärg: grön, blå, brun, gula (y)
Hårfärg: brun, nu....
Arbete: ARCETECT! driver, skolan

Favorit

Färg: lila
Drog: musik!
Fordon: tss?
Film: ROSA FÖRFAN
Djur: hund
Affär: bikbok
Serie: glee..
Café: wc
Skor: converse

 

Brukar du

Titta på dig själv i spegeln: NEJ, så slöseri med tid (a)
Gnälla: hehehe på olika ting ja ! :D
Skrika: varje dag.
Sova: nej palla. driver
Drömma mardrömmar: inte ofta här ;)
Försöka vara annorlunda: familjen annorlunda... nej
Klä dig i svart: haha aa, alltid svarta tights här ;)
Hata folk: HAHAHAHAHAHAHAHAHA nej.
Lita på folk: beror på..

När…

… åt du senast: för typ 2timmar sen, middag.
… läste du en bok senast: vet inte ;)
… var du på konsert senast: vet inte :D
… köpte du något senast: idag´; )
… kysste du någon senast: HAHAHA TVÅ VECKOR SEN ;)
… svor du senast: någon gång idag ;)
… sjöng du senast: SJUNGER NU
… klagade du senast: idag ;)
… är det sommar: nej -.-

Vem

Saknar du: ERIC SAADE
Rörde dig sist: elin
Gjorde dig riktigt glad senast: elin
Fick du sms från senast: oscar(a)

Har du

För många vänner: HAHA NEEEEJ
Tvångstankar: ahrå ;)
Någon annan psykisk sjukdom: JAA , har typ adhd.. skoja men tror det
Färgat håret: japp
Brutit några ben: haha nej, det trodde man inte va=?
Några piercings: AAA :d
Egen dator: jaaa ?
Gjort bort dig rejält: min hoppy.
Bra självförtroende: haha vi säger så ;)
Kysst någon: si baby ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: JAAA, sprida kärlek på vår jord.. mys!
Varit kär: ja riktigt!
Blivit kär i någon på nätet: ja ;$ i eric mer och mer för varje dag!
Dumpat någon: jaop
Blivit dumpad: yes
Velat vara otrogen: naaaj ;)
Varit otrogen: AAA, nej skoja !

Hur…

… går du: normalt? haha nej, går som en apa!
… svarar du i telefonen: hej det är nora isabelle saade hedin här, hur är läget mannen?
… fördriver du tiden: framför min dator ;)
… mycket pengar har du: 1500
… tjänar du pengar: passar min lillasyster och går ut med lappar och så!
… bäddar du sängen: jag drar runt täcket och så ;)
… ofta diskar du: när diskmaskinen är sönder...
… ofta städar du: inte mycket, hrmm...  ;$
… går det på jobbet: jo min lön har ju tyvärr sjunkigt lite.. men jag jobbar på !
… många stör du dig på: dela med mig eller snåla, jag snålar!
… ofta träffar du din familj: pappa varannan helg, alla andra resten.
… mycket äter du: bror ju på hur hungrig jag är  :DDDD


Är du

Förstående: haha nej ;) fattar ingenting...
Öppen sinnad: ja
Osäker: ahrå :D
Intressant: JA, här snackar vi påhittade spökhistorier...
Hungrig: nej, fett mätt åt donken jö ;)
Smart: AAA BRUNETT OCH SMART!
Barnslig: Pippi är min störta idol... så nej :D
Liten: nej jag är stor !
Lätt: hej.. nej
Rolig: HAHA, garvar alltid åt mig själv..
pratglad: tss typ ;)
Blyg: NEEEEEEEEEEEJ!
Sentimental: vad det nu är ;D
Lätt uttråkad: nej ;) alla som väntar på något gott väntar aldrig för länge (y)
Arg: nää ; )
Ledsen: ja  ;)
Glad: JAAADÅ
Pålitlig: jajjaja
Laglig: jaaaaaa
Filosofisk: mmmmmmnaj .
Svår: ´nej ;)
Bra på att ge komplimanger: mihihi janske , kanske*
Bra på att få komplimanger: JAG FÅR DET ALLTID , tack ! :D

Välj

Katt eller hund: hund
Vit eller svart: svart på vintern, vitt på sommarn
Varmt eller kallt: varmt!
Vatten eller land: beror på asså...
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik för fan;)
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva
Tjejer eller killar: killar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0