godmorgon sötnosar !

vaknade typ ganska sent ändå men är klar, skolan idag torsdag..
jag hatar.. fast onsdagar är så mycket värre... jaja.
idag efter skolan ska jag först hämta hedda sen till elin och ta bilder ;)
hon är min fotograf, hon har så sjukt fina bilder på mig :) not.
första lektionen är spanska mitt hat ämne, föresten gick det ju så bra på mitt förra spanska prov :)
verkligen... jag trodde det skulle gå bättre, menmen..
nu ska jag ner och att frukost, här får ni outfit och facelook.



haha cepe öga...



lack tights - gina tricot ♥ linne - bik bok ♥ kofta - bik bok
ha en bra dag, hoppas ni överlever i skolan nu då :)
det är iaf inte så långt till sommarlovet, wiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0