dagens planer

blir att jag åker till ida idag efter school ;)
men först är det skola och vi ska börja se kunta kinte ( rötter )
aja, den ska iaf inte jag se. kan inte se på sånt.
sen spanska sen lunch sen matte sen so! jag ska överleva dagen.
sen blir det ju centrum med ida och köpa lite onyttigheter och sånt.
sen hem till henne och äta och ha det mysigt ! imorgon har jag tidig match.
och borta match så det kommer inte bli så sent hos ida.. "/
men sen är det dags för melodifestivalen och jag får eric skylten jag har beställt idag :D



har bara gamla bilder på den här datorn!

Kommentarer
Postat av: Fannylarsson

Du är sötare <3

2011-03-11 @ 08:29:25
URL: http://fottofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0