Midsommar

Nu ligger jag här proppmätt.
ojoj vad jag har ätit, fanns så mycket gott att välja mellan så man bara fortsatte att plocka på,
sen va det rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt,mums. haha kunde inte sluta äta av den heller :$
så nu ligger jag bara och tar det allmänt lungt.
vill bara att Nora ska komma hem så att vi kan dra till STADIUM SPORTS CAMP:D
och GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA känns inte som det är midsommar :/ har inte vart något bra väder alls... stor fet diss för det !
jag vill ju ha sol och värme, som en viss Nora Hedin har nu ... inte alls avendsjuk
så jag hoppas på att molnen har regnat ut all jädra regn nu, så att det blir skinande sol och 30+ varje dag framåt:)
Bjuder på lite gamla bilder på mig och Nora så länge :) kraaaaaaaaaam //Fanny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0