Okej, då kör jag gästbloggning i en vecka då!

Jag kan ju börja med att berätta vem jag är!

Jag heter Emma Lauritzson Thorén & är en nära vän till nora, vi har kännt varandra sen..... Sandlådan!
Vi träffades när båda bodde i Huddinge & var ett år gamla. Vi har alltså hållt ihop i 13 år! & vi ska hålla ihop livet ut har vi sagt, & så ska det bli. *PUNKT* slut på den punkten!
Jag kommer alltså gästblogga här tills Noris kommer hem från Turkiet, några frågor på det? :3
Jag saknar dej redan Nor!
Btw så sa jag & Nora alltid "Nor & Emm" när vi var små, & så ska det förbli. Så att ni inte får några funderingar på om att jag är kass på att träffa tangentera.
Det här är jag dårå, tryck på bilden för att komma till min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0