Hela helgen



Fredags - Var ju på bion med klassen, grät som in i helvete.. Men sen träffade jag Fanny i stan & var där och sen åkte vi hem till henne & sen till våran Emma. Vi träffade Jp, Martin & Oscar. Vi badade med dom, hur mysigt som helst faktiskt. Kom hem rätt sent. Men sen satt vi ute och snackade bara vi tre.

Lördags - Vaknade sent & så och badade och aa Martin & Jp kom .. haha ;) Love drama hela helgen. Jaja, sen drog dom & vi åt frukost och fixade oss. Sen skulle Emma jobba, så vi drog till gärdet & jobbade en timme & så kom Gustaf, Henke & Gabbe dít, det vär väl roligt ;) Vi firade Gurra. Sen drog vi & jag och Fanny åkte till mig och sen kubbtunering. Och badade och det slutade med att hon sov hos mig.

Idag ( Söndag ) - Vaknade otroligt sent & log bara i sängen och snackade och sent, sen drog jag & pappi och käka& nu är jag hemma hos mamma & ska snart till Elin the pelin.

BILDER



















UNDERBARA VÄNNER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0