Bara för att jag sitter med en macbook pro..

Hej igen.
Jag lånar min låtsas mammas Macbook, ääälskar att skriva på den, så då tänkte jag så här vad passa inte bättre då än att skriva lite mer på Noras blogg ;)
Idag har jag träffat pepparkakan Vendela och vi hade vattenkrig med Gb , Krottler, Hugo , Steffe, Henke och max ( haha man måste få vara lite barnslig också)
sen gick dom iväg och badade då kom Hampus och Lasse ( hah han kallas lasse även fast han heter Rasmus ) :S så vi satt och bara snackade lite och efter ett tag kom Calle, Knutte, Bjur, Jacob, victor och Jonathan.
jävla massa smeknamn asså, så vi drog till Bastusjön och dom kastade i mig ... inte kul fick gå helt blöt hem, plus att jag brände mig på brännässlor.
jäjäj annars allmänt trevligt dag tycker jag :)
går hela tiden och väntar på att Nora ska smsa att hon är hemma
även fast mobil är urladdad haha måste nog ladda den nu :P
så nu ska jag gå hela vägen till mitt rum och sätta mobil på laddning. önska mig lycka till!
hejsvej leverpastej!
hahaha den såg snyggare ut i miniatyr men jaja .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0