måste man ta bort det här jävla sminket


godnatt kanske, ska såååååva nu
ska iaf stänga av datorn nu, messa lite & så..
gustaf har nu skilt säg ifrån mig om det var någon som undrade..
aja, skolan imorgon, kul liksom.. eller? nej!
men sista veckan nu sen lov och frihet!! aja ja ni såg ju mitt schema så..
hatar måndagar men värsta dagen är onsdag men denna vecka har vi ingen riktig onsdag.
vi kommer att åka pulka hela dagen , kul liksom men slutar ett så det är skönt!
men borde nu sova på tanke av att jag fortfarande är hostig och förskyld..

puss, erkänn min uppdatering har varit grym idag?
det gillar vi

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej världens sötaste, saknar dig !!! <333



Btw, veckans blogg på bloggen;)

2011-02-21 @ 15:45:13
URL: http://allexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0