Förlåt Nora... (sätt på låten först..)



Gumman förlåt för allt jag har gjort, jag suger. Och förlåt för att jag loggar in
på din blogg, men det är lite saker som jag måste berätta för dig, innan du lämnar
mig förevigt efter allt jag gjort... Jag är sämst, tvärt emot dig.....
Jag förstod inte att man kunde vara så dum, du är... underbaraste personen jag känner.
Det är inte något jag bara säger, du betyder mer än vad jag trodde.
Vad ska jag göra? Det räcker väl inte bara att skriva en liten text och sen är allt bra?
Nej , inte denna gången. Jag är så dum vad ska jag göra..? Älskling, säg till jag gör allt....
Jag har fattat hur mycket du betyder för mig, i need you.. du är värd allt.
du är grym, du kämpar på med allt, du är inte som alla dom andra är....
du är speciell.. riktigt udda! din humor är sjuk... det slutar med att du ligger på marken hela tiden.
hahahahah, men ändå det beskriver ju hur du är, jag är helt sajk eftersom jag gjorde detta mot dig..
Jag är så jävla onödig, jag förstör allt, mellan oss nu iaf. Klarar inte detta utan dig...
Vännen du är världens bästa, du får mig le.. alltid när jag är ledsen så finns du där, lika glad som vanligt.
Du bara är där och det gör allt ännu bättre, finns det någon som kämpar så bra som du gör med allt!?
Du, just du har hjälpt mig otroligt och jag har bara inte fattat det ännu. . . eller nu har jag ju.
Du har hjälpt mig gått igenom allt detta jobbiga, tonårsperidioder är inte alltid så roliga, det vet du med...
Du lyssnar alltid, alltid och skapar lösningar på allting.. Nora, förlåt om jag har sabbat hela din månad.
Nora du är mitt handbollsproffs och min otroligt fina sångfågel som är så grym så jag dör!
Du sjunger bättre än en ängel. Älskar när du sjunger för mig, har aldrig hört något bättre!
Det är sjukt att du inte ens är känd ännu.... Det är något jag undrar över varje dag!!! Eric Saade
snacket slipper man inte när man är med dig men det Där bara otroligt mysigt att höra vad du har att säga..
Eric är din ingen annans! Vad ska jag göra för att få tillbaka dig, jag är sajk...du är bäst...hur kunde vi hitta varandra.. Alla minnen med dig är oslagsbara, det är inte heller något som jag driver om.. bara sant
Jag gör allt för dig, inte för att du kanske gör det nu... Men du kan lita på mig, när det gäller dig...
Du är grym, på allt. Du är ljuset i mitt liv babe, vad ska jag göra utan dig?
Allt jag vill är att detta löser sig .. Kolla på dig cheyen i spegeln eller så, du är perfekt!
Alla är avundsjuka, verkligen ALLA. Alla vill ju se ut som dig, alla vill vara dig. Värsta killtjusaren!
Alla vill ju få alla killar , som du får .. det är orättvist, gumman det här är inte skit jag skriver ner.
Bara en sida full med sanning, älskling , jag kan skriva tills mina händer blöder....
Alla minnen Nora, snälla kan inte tappa dig nu, inte för att jag direkt har försökt att
få tillbaka dig ännu, men jag hoppas att du tar åt dig av denna text.. för ja, allt jag säger är sant.
Nora ett liv utan dig, det funkar inte i mina drömmar och min verklighet... förlåt förlåt förlåt..
jag suger, jag saknar dig, jag saknar oss... skakar hjärtat ! Dt måste ta tillbaka mig..
Dör och dödar för dig, för du betyder allt, för mig iaf. Om jag kunde skulle jag ge dig hela världen.
För du är värd den. I världen är du bara någon men för mig är du hela världen. Du är för mig, hela världen.
Kan inte ens föreställa mig ett liv utan dig, jag svek dig, men det ska inte hända igen.
Snälla, jag ber dig! Jag gör vad som helst för att få tillbaka dig gumms !!
Direkt när jag mår dåligt vänder jag mig mot dig, för du gör det så bra. . Du har lösningar på allt.
Som att du redan visste vad som hade hänt.. Direkt jag mår dåligt ringer jag 0700...... - ditt nummer..
Vem ska jag ringa idag? Jag klarar inte ett steg utan dig, snälla jag menar det! Varför gjorde jag såhär?
Du har ju inte gjort någonting, aldrig... Om du behöver mig, så kommer jag redan vara hos dig...
Är alltid på din sida sötnos, utan din sida är jag inte säker. Då är jag osäker på svaren i mitt liv.
Jag behöver dig, du har svaren till allt, du är en av mina bästavänner... alltså mitt allt.
jag ryser när jag hör ditt namn (hej låt texter..) men måste tala sanning så det får bli lite sånna idag med..
Förra året, du var största fjortisen. Vi hade inte lika bra kontakt då, men jag älskade dig, har alltid gjort det.
Första gången jag såg dig så såg jag den perfektaste personen i världen, jag menar det ...
Alla vill vara som du, perfekta ungen som har den snygga kroppen håret och allt. Shit så orättvist!
Plus galnaste och bästa humörn, du skäms inte för något, det är så kul att vara med sånna personer som du,
som perfekta du. Nora vår vänskap har vart som en berg o dahlbana på senaste tiden ..
Och allt är mitt fel, självklart aldrig ditt fel, om vi inte snackar mer, så vill jag att du ska veta.
Jag tänker på dig, och hoppas att jag någongång får se dig sjunga på tvn och melodifestivalen.
Det är du värd. Du ska stå där och rocka gärnet... grymma människa...
Hoppas iaf att det inte blir så att vi tappar kontakten att jag kanske kan ha V.I.P
på dina koserter i globen osv... Nora Saade Hedin - så kommer ditt namn att bli, tillslut...
Det hoppas ju alla.. jag är sinesjuk Nora, hoppas du tar tillbaka mig hjärtis..
Det är skönt att höra dig sjunga och prata och skratta. Ditt skratt gumman,
var ska jag börja någonstans? Finns det någon start? Så underbart från början till slut...
Börjar att man ser din mun lyftas högre och högre och tänderna visas ..
sen fortsätter det med att du flamsar ännu mer och det gör så att du inte får luft.
och ligger där med "hedingarvet" som du kallar det... Sen slutar det med att du ligger på marken
och får ingen luft och tillslut har din mascara runnit, så härligt att se sånt...
Sen går båda runt med träningsvärk dagen efter iaf du. Härliga unge, du är bäst..
En sak som  är säker du går din egen väg, skiter i vad andra tycker om dig, du bara kör..
så underbart. sån vill alla vara, alla vill vara som Nora Isabelle Saade Hedin..
Nora, jag vill att du verkligen vinner emd melodifestivals tävlingen, så du inser hur grym du är...
Jag saknar dig Nora, vackra människa.. Hoppas du godtar min ursäkt, vi snackar någon dag!!
jag älskar dig Nora Saade Hedin, FÖRLÅT..
/ du vet vem....

en söt bild som jag hittade på din blogg
förlåt om du inte gillar bilden, men tyckte att den var söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0