~ elin ~



du vet hjärtat , hos mig tar du plats.. lärt mig älska dig otroligt mycket på ett år.
snart ett år har jag kännt dig. du är allt för mig.. många minnen , redan!
och vi bygger på fler & fler för varje dag som går.. du vet att du kan lite på mig.
gör mitt bästa för din skull, det lovar jag. hoppas att allt löser sig snart..
du är värd guld hjärtat men det är synd att jag inte kan ge dig det.
det finns tyvärr ingenting jag kan ge dig för att du ska kunna fatta
hur stor plats och betydelse , just du har för mig! vet att det är uttjatat
men utan dig inget mig. tack du gör mina dagar ~elin~
jag älskar dig


jag kommer alltid finnas här...

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar ER!! ni är bäst. :) <333

2011-02-19 @ 19:19:19
URL: http://baralinni.blogg.se/
Postat av: elin hubbard ejderskog '

nora, finns fan inte många som du. vill att du

ska veta att vad som än händer så har allt de

du säger till mig & gör för mig har en otroligt

stor betydelse för mig. vill att du ska veta innan de är försent att jag älskar dig så

otroligt mycke, vill verkligen att du ska

komma ihåg det. alltid, hela tiden, varje dag.

har inte många vänner som du, som bryr sig

för varenda liten sak som händer, vet du

hur galet bra de känns att ha dig här som

stöd?! kan aldrig ge dig ens hälften av de du

ger till mig, vänner du är guld värd. önska

ja kunde ge dig mer, men ingen kan mäta

sig med dig..då menar jag INGEN !

TACK FÖR ATT DU ÄR BÄST ! ♥

2011-02-19 @ 20:32:45
URL: http://elinejderskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0