Svar på tal



"Vilken människa önskar sig chips ? Varför inte bara sticka till affären och handla istället för att tjata på fb att det är tråkigt en hemma fredag. Lat eller vad? ;) Och gumman, du kommer aldrig få eric saade saker. puss"

Jag önskar mig det, för att jag har önskat mig det sen jag var liten. Så det är standard. Plus att hur fan vet du om jag kommer få Eric Saade saker eller inte? Jag är inte lat när jag precis vart ute och sprunigt. Klagade jag på facebook? Jag skrev bara så, men om det störde sig mycket så ignorera det istället. Inget drygt menat, hejdååå ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

herreguuudddd. VAFAN ÄRE FÖR FEL ATT ÖNSKA SIG CHIPS? D ÄR JU GALETTTT KUUL BARA?! OCH VADÅ INGA ERIC SAADE SAKER? ÄR DU JULTOMTEN ELLER VAD? andas Det här är NORAS önskelista. låt henne få önska vad hon vill? ah herregud.. hej nora :)

2011-08-27 @ 10:06:07
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Jennifer Bodin ♥

vilken noob haha. och chips e gott :p ♥

men självklart prenumerearar jag på dig nu! :)

2011-08-27 @ 13:35:09
URL: http://booodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0