Som alltid, som alltid, som alltid - Fan vad standard!

Tjena bloggen, vaknade imorse och hade försovit mig, som alltid. Aja, sminkade mig och fick springa sista biten till bussen, som alltid. Och på bussen så håller man på att somna till skolan, som alltid. Sen när man kommer till skolan så kramar man alla, som alltid. Sen är det lektioner, som alltid. Aja, hade iaf ansamble idag. Repiterade i och för sig bara. Det går bra på ansamble nu asså, som alltid :') Haha, slutade tolv. Men var kvar i skolan tills halv tre för var tvungen att ha ett samtal. Haha, man ba tack.. Men Elin & Jennifer gjorde mig sällskap, vi gjorde massa skräckfilmer dom där två timmarna, nolife? Hahah, sen efter Jennifers samtal, så drog vi tre till centrum. Och det första som händer när man haft sin ful dag och grejer så träffar man Sebbe, Anna, Oskar, Jacob, Ebba, Emelie, Filip, Julius & lalalal. Haha, fick paaanik. Sen drog vi upp och köpte min HENRI LLOYD TRÖJA, fasen vad jag älskar den. Sen så var vi ett tag med hela det där gänget & träffade också August, Johan & någon annan random kille som jag inte kände.. Sen så drog vi typ hem & sen dess har jag inte pallat skriva. Men skrev värsta långa inlägget till er nu, så varsegoda. Men nu ska jag tagga ner & kolla på true talent, ihihih. Mina kanaler på min teve funkar inte. Men puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa bild på din Lloyd tröja? kram

Underbar blogg förresten

2011-08-23 @ 20:40:26
Postat av: Anonym

Hörde när du sjöng i skolan idag :) du var helt grym! :D

2011-08-23 @ 21:35:11
Postat av: Julius :P HAHA

Det heter ensemble hjärtat.. HAHAHA

2011-08-23 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0