Sliten chey

Sjukt sliten tjej är jag idag asså. Men hade det såklart grymt med den bästa. Vi drog in till stan först, där prade var. Haha, skit tråkigt. Så vi drog till grönan. Typ helt tomt ? Åkte popex hundra femtio gånger & skrek som om vi var killar. Haha alla kolla på oss, & ba vafan? Jävla mansröster. Haha, as kul. Sen träffade vi typ, Kajsa, Natta, Jaqueline, Felicia & lalalalalala. Men ändå inte så många på grönan idag asså. Men vi var typ båda as trötta i slutet, så satt mest & snackade. Nu ska jag sätta på tv'n och kolla på sommarkrysset för såg renrepet på grönan, eller nej då ska jag inte sätta på tv'n för jag har ju redan sätt allt. Eller okej då, gör det ändå. Nej för nu ropar mammsen att det är mat



hösten 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0