Godmorgon peps!

Ni vet inte hur lycklig jag blir av att kolla min statestik! Hade 680 besökare igår, kommer bildbevis senare! Jag hoppas verkligen att ni stannar. Nu är mjukisbyxorna på, eftersom jag börjar med gympa varje månag. Har fixat klart mig och ska ner och käka något. Och sen fixa håret. När jag kommer hem så ska jag hämta min syrra. Det är min hämtdag. Sen ska jag träna med mami, Jag har hostat hela natten btw, så har knappt sovit något. Men är ändå hur pigg som helst & taggad inför skolan? Absolut inte likt mig, men det är framsteg tror jag! Men nu måste jag tagga och det blir bilder med mera när jag kommer hem. Gårdagen - Bion var fett bra, vi var i stan ett tag och laja runt lite och kollade roliga klipp från youtube på Fannys mobil, sen såg vi bio & kom hem rätt sent. Men det var rätt chill ändå, så därför fick ni ingen uppdatering igår kväll, aja ses när jag kommer hem, Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0