FÖRLÅT BABES!

Har inte haft tid med att blogga idag. Skolan idag som vanligt. Hsade fett chill dag. Efter skolan drog jag hem till Elin, vi hann typ inte göra mycket mer än att käka, sen skulle vi dra oss in med klassen på laserdome. Haha, så jävla kul. Kom 5/24 stycken, skills! Haha men andra rundan kom jag 20/24 & det behöver vi inte ens prata om.. Jaja, hehe. Sen väntade vi typ på mina föräldrar i en och en halv timme. Haha, gissa om det var kul? Dansade hela tiden. Hihi, är skit speedad. Bilder får ni imorgon. Det kommer inte bli bra uppdatering imorgon heller. Men sånt är livet när man har roligt? :) Ska duscha nu, käääärlek till er
OSMINKAD OCH FUL


Kommentarer
Postat av: Caroline

vad roligt :D

jag gillar din tröja ;)

2011-09-04 @ 00:38:51
URL: http://saadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0