tagen av Ellen

Vad har du för bakgrund? en på mig och fanny
Ringsignal? hold you
Hur mycket batteri har du kvar? en pulpp
Vem ringde du senast? mamma
Vem ringde dig senast? pappa
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms? "tja alla små coolingar, vad gör ni?"
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms? "japp<3"
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms? "jag hatar min röda näsa! haha<3"
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? "men du är så jävla blond Nora! "
Vad står det i ditt första utkast? "puuuh, jag är en hemlig ninja"
Vad står det i ditt första skickade sms? "längre" :$<3
Och i ditt första mottagna sms? "kinderägg!!!"
Vad svarade du på det? "godnatt"
Har du några sparade meddelanden? ja
Har du något i utkorgen? ja
Vem är på plats 13 i din telefonbok? atte bäst
Vem är på plats nummer 26 i din telefonbok? bror danne, skåne.
Hur många sms har du skickat, sammanlagt? sen jag fick mobilen 9154
Har du privat nummer just nu? nej det har jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0