nu pratar vi svar



Postat av:
aww
svar: haha, vet inte vem du är så vet inte vad jag ska svara, men tack! hihi.


Postat av: moaaaaaa<33
vissa miner är ni lika. men inte annars.
svar: okej, tack som svarade Moa, föresten saknar jag dig.

Postat av: moa<333
finns för dig <3
svar: älskar dig <3

Postat av:
det var inte lite bilder där asså..
du och fanny värkar ha sjukt kul tillsammans.
önskar att min bästavän också var lite galen.
hon är jätte jobbig just nu...
kan du hjälpa mig???
svar: Hej söte. nej det var inte lite bilder.
ja, jag och fanny har väldigt kul tillsammans.
vad tråkigt att höra :(
men varför är hon jobbig då?
om jag får veta det kan jag hjälpa dig
hur mycket som helst! <3

Postat av:
Det är 2010 nu gumman...10/11/11 altså.
Och du fyller år om 4 veckor och 2 dagar!
svar: hihi jag märkte det sen. klantig :$

Postat av: lovisa kung @ fb
Haha, vad gulligt :)
http://asgalen.blogg.se/
svar: nää, mer pinsamnt :$

Postat av: :)
i agree :) <3
svar: trevligt :)<3

Postat av: Freyja
ÄLSKAR DENNA BILD!! :D
svar:
Jag med :) hihi.
jag saknar dig freyja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0