like you

kom nyss hem.
åkte från lovisa runt fem typ.
frajda åkte klockan halv ett.
jag och lovisa segade hela morgonen, haha.
det var fett läskigt vi satt och kollade datorn sen knackar det på fönsteret.
sen när lovisa drar upp rullgardingen står ingen där och så knackar det på ett annat fönster på andra sidan.
sen hörde vi typ fotsteg uppifrån, vi var fett rädda.. haha^^
men sen bakade vi iaf. sen fixade vi oss. sne följde lovisa med mig till busshållsplatsen.
sen åkte jag hem såg linnea norell sötnos på hld stationen. tänkte seriöst gå av efter som att jag saknar henne sjukt mycket! , sen stod tåget stil jätte länge pga en sak..
men pappa hämtade mig på stationen och vi kollade på dator till mig. fyller ju ändå år om 20 dagar.
stannar hos pappa imorgon också, min syrra är sjuk, magsjuk vill inte bli smittad.
skola imorgon iaf. usch inte alls taggad.
kommer massa bilder senare ikväll när lovisa har lagt upp dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0