ERIC ÄR FINAST I VÄRLDEN

kom hem för ett tag sen för en grymt rolig dag med dom bästaste ellen, linnea & lovisa.
vi såg på honom och sötnosarna hade ju gjort en överraskning så dom skrev en lapp
till eric och gav den till honom där dom skrev att jag fyllde år snart & massa sånt.
och sen gav dom mitt telefon nummer att han ska ringa mig på min födelsedag! :D
HERREGUD VAD JAG BLEV GLAD, tänk om han gör det..
sen rev ellen & lovisa ner en sak från stinsen som dom gav mig som sitter uppe i mitt rum.
älskar er tjejor. han singerade hans skiva åt mig och då sa ellen linnea & lovisa massa saker.
att jag var hans största fan osv.. så han pussade på skivan OMG , ÖVERLYCKLIG!
han kom ihåg mig iaf ;)
träffade fredrik sen också :D

sen när jag kom hem blev jag firad av mormor & morfar.
fick massa fint som det kommer bild på längre ner
.





LAPPEN DOM SKREV!

den här rev dom ner

haha ;)

har skrev han autograf & pussade på den :D
 
ALLT JAG FICK '










BÄSTA DAGEN I MITT LIV !
sjukt tacksam!

Kommentarer
Postat av: Linnea

och nora vet du, de va du som gjorde dagen,

åt mig iaf!

2010-11-27 @ 20:24:44
URL: http://baralinni.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag lägger gärna upp några av bildena på bloggen och länkar till dig :)<3

2010-12-04 @ 00:45:55
URL: http://saadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0