test

Lovar du att vara ärlig? oja
Du heter: nora hedin
Smeknamn: noris av vissa
Låt som när du är ledsen sörjer till? dystra låtar.
Beroende av: mobil och data

Ved behöver du mest just nu: en kram
Vad tror folk om dig? jag vet inte
Stämmer det? . .
Vad får du oftast komplimanger för? För mina kramar ;D
Vad säger du för att imponera på någon?  hAHA, jag behöver inte säga någonting.
Brukar du skratta för dig själv? haha, oja !
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Men snälla.
Var bor du? Sollentuna och huddinge...
Trivs du där: ja jag trivs, men det är sjukt långt att åka från familj till familj -.- hate it
Nästa mål i ditt liv: försöka komma upp mot toppen ..

Hur svarar du i mobilen: hemma : hej, när det är ngn kompis typ; HELLÖÖÖÖ, dolt, hallå?
Vem ringde du senast? Fanny
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Så bra minne har jag inte.
Antal timmar sömn inatt: jag vet inte
Sov du ensam: aah
Tycker du om din pappa: ja
Brukar du komma i tid: till vad ?
När mår du bra: när jag inte mår dåligt?
När blev du fotad senast: idag

Hur känner du dig nu: vet inte
Vanligaste färg på dina kläder: vet inte, svart grått vit.
Vad tycker du om fötter: EHH !?
Är du smart: vet inte.
Var du aktiv i skolan: självklart

Vad saknar du: Moa, lillebror:'( och fler.
Hade du en bra kväll igår: yes
Favorit dryck på morgonen: mjölk
Rakar du benen: nope.
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika varje dag.

Är du blyg? nej, inte speicellt.
Sysslar du med någon idrott: Yes
Vill du hellre ha mail än brev: hahha, aaaah
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Har du spytt offentligt: nope
Är du nöjd med ditt liv: iBLAND
Är du bortskämd: nej iblnad :$
Vad gör du i morgon: Skolan sen vet jag inte.
Vad är det värsta du vet? vänner som är falska & sviker. och folk som ljuger ..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  jag vet inte. olika

Vad behöver du just nu? vet inte.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet inte. Kissie nej skoja..
Vad längtar du till? sommarlov !
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, vissa.
Vad använder du för shampo? olika ;)
Vad är det finaste du fått? Vänner
En speciell dag du minns: 15/5 -2010
Tycker du om någon just nu: yes
Vilken årstid är det om fem månader: oktober (:
Du samlar på: inget

Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Fanny!
Gillar du golf: NEJ
Vilken tid gick du upp idag: kvart i sju 
Har du sovit i din egna säng inatt: ja, varför skulle jag inte ?
Har du strumpor på dig nu: jaaa
Vad ska du göra ikväll: SE PÅ FILM
Är det okej att gråta: ja ?
När grät du senast: igår ..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: haha, shoppa sönder !
Bär du glasögon eller linser: nejnej,
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nejnej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: sent !!
Vill du gifta dig: yääs

Solar du ofta: nja
Är du bra på att laga mat: - haha, ganska faktist xd
Gillar du att dansa: aa
Är du flygrädd: nope
Hur vig är du: var vigg, men skit stel nu.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten  
Vilken är din favoritglass: Pigelin ;)
Tycker du om sushi: nej !
Vad äter du helst när du ser på film: godis, glass, chips

Bor dina föräldrar tillsammans: nej.... :(
Har du tandläkarskräck: haha neejjäää
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll !
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: mm  
Biter du på naglarna: ibland
Vad gör du på helgerna: kompisar. 
Kisses  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0