Rubrik ?

Hejhej vaknade tolv idag, blev skit trött efter igår ..
Haha, vi hade i allafall sjukt kul :O
Ida gick hem vid kvart över elva eller något och
Alexander åkte vid halv ett.
Men jag längtar otroligt mycket tills på lördag
för vet ni ?
Då ska jag t grönan m Fanny !
och vet ni vilka vi ska träffa där ? :D
Issa och Lilly, och Ebba kommer också
vara där. så henne ska vi säkert också säga
hej t. och vi har beställt tröjan nu, den kommer
om 7 - 10 dagar, den är från england, så det
tar väl en stund. Och jag ska sova hos FANNY bästus
eller hon ska kanske sova hos mig på fredag.
vi får se hur det blir då. och gud vad skönt att skolan
redan slutar på ondsag, jag ska fråga mamma om
Fanny också får sova hos oss från torsdag till fredag
och jag hos henne fredag till lördag. skulle vara sjukt
gulligt mamma (A) Men när vi var ute igår, jag alexander
och ida, gick vi förbi hanna som "fick" en överrasknings
fest av hennes kompisar. Hanna & Ida faktiskt fyller
år imorgon. Grattis på er. grattar er bättre imorgon,
så imorgon ska vi säkert över till 72 och fika lite om jag
har rätt. (Y)
så Hanna det såg ut som att du hade det väldigt kul
igår :)<33

kram på er alla :)


 
Haha coola issa och Lilly :)


Kommentarer
Postat av: isabelle (a)

haha nora, fin bild på oss då xd love you §

2010-05-09 @ 14:01:51
Postat av: Nora

Haha ja, ni är alltid lika fina vettu, love u to ! §§

2010-05-09 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0