Har tråk..


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
Att man "försöker" vara fjortis redan i fyran femman. Och att killar alltid ska slåss för att visa vem som är starkast. Och att döda barn..
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
Dator P, Pennor, Papper.
Tre saker jag gör just nu:
Skriver, lyssnar på musik och pratar i telefon.
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Flytta till LA, Ställa upp i talang, och en skiva :$
Tre saker jag kan:
Simma, skriva, läsa. Kom inte på något annat
Tre saker jag inte kan:
FOTBOLL, FOTBOLL OCH FOTBOLLL !!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Gå din egen väg, var dig själv, och försök inte spela cool. Du gör bara bort dig..
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Fotboll, förstå vad folk säger:P och Fotboll
Tre favoriträtter:
Kykling sovlaki, tacos och sen kommer jag inte på en tredje :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0