FREDAG

Bra men dålig skoldag.
Haha, idag gjorde ellen
Lovisa och linnea och jennifer
nån krigsgrej videoklipp.
Men gud sen på matten
skulle jag och ida sätta oss i
båsen, sen hoppade ida
"in" i båsen i full fart:P
Så hon fick en sticka,
den var skit stor! åhh,
stackars. vi gick till
skolsyster som inte fick ut
den.. den satt typ två cm
in i huden.. Så skolsyster
fick inte ut den så hon fick
åka in till akuten med hennes
Mamma. Hoppas det går bra ida!




JA, men vad händer ikväll då kära bloggläsare ? :)

Jag ska bara vara hemma idag..
Imorgon så vet jag ingenting.
förutom att vi ska ha gäster på
kvällen, ska se med mamma
om Ida också kan få vara här då
HOPPAS :D
Alexander, Kristoffer och deras
föräldrar ska komma hit då.
Så jag ska fråga mamma :)



Och så ska jag få en i (L) justin bieber tröja! ahh!  ;)

Mamma sa kanske , men pappa ska ge pengar
till mamma för den tröjan så jag får den :D
tack pappa! :)



Kommer faktiskt sakna pappa jätte mycket och kristina och Molly.

För Kristina och Pappa ska till peru idag. Dom ska vara där i
fyra veckor. Dom sitter säkert på planet nu..
Molly är min hund är min hund för er som nte vet (a)

PUSS §



Haha Lovisa och Ellen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0