Berättar lite närmre om allt ;)

IGÅR: möte fanny i stan, sen hämtade vi hennes brosa.  vi var ute SJÄLVA utan föräldrar.. (:
IDAG: Vaknade väl vid nio tiden, jag vaknade kvart i, och vid sex och klockan 3 när gabbe ringde . . Sen åkte vi och kollade på 97killarnas match, boo vann. :) Sen var vi i forum och sen hem till fanny igen, sen åkte jag tåg hem. och nu tänker jag gå ut med Hilda ;) Kanske sova hos emma sen.
IMORGON: Emmas dansuppvisning och känner för att sova hos henne från lördag då istället för att åka hela vägen till nacka igen, ska se om det går. efter hennes dansuppvising, ska jag träffa Frida, Fanny, Knutte, Morgan, Vm, Gb KANSKE och KANSKE gå på bio.

kulkul :)

hejdå, ska ut nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0