Alla dagarna ;D

Torsdag :
Fanny var ju här och det kommer komma lite videoklipp och så :) skit roligt ;) Hon kände sig redan som om haon gick i våran klass. :ö haha !

Fredag:
Valborg :D
uhh den bästa "valborgen" asså ! gud vad kuuul, jag frida fanny sara robin och ande åkte till långängen, sen tappade jag och fanny bort Frida sara robin och ande.. haha :ö sen träffa vi lovisa puskas min ängel och min granne frida, sen träffade i crippa eller cribba xD och sen kommer jag inte ihåg mer men många fler iallafall..

Lördag: Bara en hemma dag med pappa. hände inte så mycket mer den dagen faktiskt .. jaja.

SÖNDAG : AHH, premiären för mig och emma på grönan ;D
lyckat!
vi träffa julle, ebba,amanda, lovisa, jonna, johan, marcus & många fler

hihi !

och den 15 ska jag och fanny också kanske på grönan ;D ihh !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0