sista inlägget för ikväll

har hållt på med photoshop HELA KVÄLLEN.
undebart ju, börjar fatta mer & mer.
men jennifer ska ju också hjälpa mig (y)
har faktiskt försökt ladda upp lite ps bilder.
men det har inte fungerat... men imorgon ska jag se om det går.
nu väntar sängen på mig.. plus att min dator vill vila lite.
imorgon är det skuuulan, vet inte varför men längtar!?
haha jag är konstig. känns som att det har hänt så mycket i helgen.
haha , men nu ska min dator få vila & jag ska få lägga mig på min
" världens bästa kompis ligger här " kudde.
men godnatt iaf, och vi hörs imorgon.
om jag får tid över käanske jag kan slänga in ett inlägg i morron bitti :))
nä nu såg jag ett kul tv program, ahah, typsikt mig!
men sov gott nu.. mednas jag har de kul framför tvn ;))



- bild tagen nu -


Kommentarer
Postat av: sandra

tack så mycket!

allt bra? :)

2010-12-12 @ 22:20:56
URL: http://blandminaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0