skriver av mig..

jag är inte nöjd med mig själv..
har alltid tyckt.. eller nu på sistone att jag är tjock, och det är sant också. mår så dåligt av det. vill banta och massa sånt. men det är inte ens bra för mig. men jag orkar inte titta på mig i spegeln och se sad face :( så nu ska jag fan bara äta bra saker. springa tills jag blir nöjd med mig själv. eller så kanske jag har gott för långt för att nånsin bli smal igen. det känns inte så. är inte nöjd med mig själv. verkligen inte. om ni undrar varför jag känner såhär är massa saker. skriver bara av mig för att jag tycker att det är skönt. och fler saker när det gäller kompisarna som bara blir mindre och mindre. stör mig på att alla bara försvinner. det är bara jobbigt. och att en person får lida av det som inte ens har gjort ett skit. bara suttit här och vart glad tills nu. nu är det bara jobbigt.. ni stod mig såhääär nära. men orkar inte slösa tid på folk som inte ens bryr sig om en. förlåt, men var tvungen att skriva av mig någonstans. puss'

Kommentarer
Postat av: Julie K

SV: Tusen takk, koselig å høre :)



Veldig synd du ser ned på deg selv, har det slik selv også fortiden, så kan skjønne.. Men, man må bare komme seg igjennom det på en måte, og det er kanskje godt for både det indre og det ytre å "springe det av seg". Men synes ikke du burde se ned på deg selv uansett!

2010-12-20 @ 20:15:38
URL: http://juliexkristine.blogg.no
Postat av: Ellen

Gumman då! Nu säger jag inte det här bara för att säga det; - Nora Hedin du är inte tjock! Du ska vara så nöjd med ditt utseende, du ska absolut inte banta! jag skulle ringa dig direkt om jag kunde, men min röst måste vilas har så ont i halsen :( men såklart om du behöver prata skiter jag i det ! Finns här för dig <3 Du är helt normal! Jag tycker verkligen inte att du ska banta! Det kommer ingen vart! Jag ska hjälpa dig! Om du vill bli nyttigare är det helt okej! Jag kan hjälpa dig att inte äta onyttiga saker för ofta. MEN DU ÄR INTE TJOCK! och sluta INTE äta! Jag följer gärna med dig på en "springtur" Men du tränar handboll & du är inte tjock, verkligen inte! Sluta inte ät, vad du än gör <3 Vi kan prata mer om du vill, jag finns alltid här för dig, i alla lägen <3

2010-12-20 @ 21:13:36
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: lovisa

NOOOOORA !

gumman, du är inte tjock, jag lovar dig ! du är jättefin, du har en ängels utseende, du är min ängel. jag älskar dig och därför säger jag sanningen : nora du är inte tjock ! du är långt ifrån tjock ! <3

2010-12-20 @ 21:36:47
URL: http://lovisastrom.blogg.se/
Postat av: ida

Nej men nora sluta! du är inte ett dugg tjock , vad är det du snackar om egentigen. du är så himla vacker älskling ! <3

2010-12-20 @ 21:57:09
URL: http://idaheimburger.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Du är inte tjock !!! Om jag fick välja skulle jag verkligen vilja byta utseende med dig<33. Vi kanske inte är sådär jättebra vänner, men...du får ringa mig och bara prata om du skulle känna för det. Håller med alla andra - du är faktiskt väldigt vacker.

2010-12-21 @ 10:17:21
Postat av: Bloggläsare

Känner inte dig, men när jag ser kort på dig så förstår jag verkligen inte att du tycker att du är tjock, för det är du INTE! Varför är du så hård mot dig själv? Var som du är, det är det som är du. Då får andra tycka vad dom vill, du kommer att vinna på det i längden. Tänk på det du är nöjd med istället för det du är mindre nöjd med. Det finns bara en av dig och det är du. Du är bäst på att vara du, glöm aldrig det! Go girl! Jul kram från en som älskar din blogg och dig - för att du är du!

2010-12-21 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0