så rätt..

Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojar bara"
Lite vetskap bakom "jag vet inte"
Lite känslor bakom ''jag bryr mig inte''
och lite smärta bakom "det är lugnt"



ganska gammal bild..
Just nu skypar jag med fanny..
men funderar på att sova snart.
båda är skit skit trötta. glömmer bort saker hela tiden.
vi är verkligen helt borta.. hihi, trötta små hedinare.
vi snackar om fjällen lite granna :)
hoppas att det går. just nu snackar vi om bussarna.
kommer bli lite struligt, men vi får se hur det blir.
men man hoppas ju att det går bra...
men funderar faktiskt på att sova nu..
för jag är sjukt trött.

GODNATT ERIC SAADE, sovgottsötnos.

GODNATT ALLA LÄSARE, sovgottsötnosar.

GODNATT FANNY HEDIN, sovgott(?)

Kommentarer
Postat av: Linnea

god natt alla! :)

2010-12-19 @ 10:14:38
URL: http://baralinni.blogg.se/
Postat av: clara

fin bild ;)

2010-12-19 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0