mamma&pappa

ska berätta om mamma&pappa ju det är den tredje..
min mamma&pappa träffades när båda var reseledare.
dom blev kära & mamma flyttade med pappa till sverige.
mamma bodde igentligen i norge. dom födde mig.
deras ända barn. vid tre årsålden skilde mina föräldrar sig.
jag kommer ju inte ihåg någonting från det, så är inte alls ledsen
för det om man säger så. var bara lycklig. åkte från ställe till ställe.
både i en lägenhet med mamma i stan hade största rummet *stolt*
med pappa bodde jag i ett hus i huddinge som vi hyrde.
fick en bästavän där som hette Pontus.
det var faktiskt rätt stort. efter ett tag träffade mamma johan.
och jag lärde mig älska johan, han var min hjälte.
& vi flyttade ihop med honom i ett lyxhus i sollentuna.
pappa träffade mysiga kristina som var min älskade "låssas mamma".
pappa&kristina kollade på hus länge. det minns jag lite av.
sen flyttade vi till där vi bor nu när jag bor granne med wilma.
nära vän till mig. mamma&johan flyttade från lyxvillan, för vi hyrde.
och flyttade till ett annat ställe i viby när jag skulle börja i tvåan.
har bott här sen dess. kommer ihåg när pappas axlar var det bästa stället på jorden.
mamma var den bästa som fanns, man skulle vara precis som henne.
pappa var sin egna hjälte. mamma var den man alltid saknade.
pappa var den skojiga & favoriten. mamma var alltid den snälla
man avgudade henne, lånade hennes skor väskor, allt.
mamma skulle man vara lika dan som. man var stolt över sina föräldrar.
men det är jag än idag. dom betyder sjukt mycket för mig.
dom är verkligen allt jag har. & jag älskar dom stort.
mamma:
just du, det är du som har skapat mig. det är du som gör så att jag lever idag.
jag vet jag vet, jag har inte gjort allt som gjort dig så stolt.
och tråkig "atityd" det hör man rätt ofta.
och jag blir så irriterad på dig & kastar grejor på golvet när du inte ser.
varje gång du skrikerpå mig så himlar jag med ögonen.
och jag vet att du vet det. för du känner mig bäst av alla.
du förstår mig. du vet hur jag tänker, vad jag vill.
du kan läsa mina tankar. du vet vad som händer just nu hos mig.
mamma, om jag vill kan jag berätta allt för dig.
men jag orkar inte dela hela mitt liv med dig.
även fast du tjatar om läxor, datorn, telefon, rummet & massa mer.
så gör du bara det för att du vill mitt bästa, det vet jag.
men jag vägrar förstå det, mamma du är allt för mig.
önskar att jag skulle kunna ge tillbaka det du har gett mig.
men jag kan inte jag vet inte hur man gör. det är det mammor finns för.
att lära barnen, så mamma kan du lära mig att bli som du?
att jag ska kunna göra allt lika bra som du kan det.
du skulle jag vart stolt över mig själv.
mamma även fast vi bråkar så vet du att jag älskar dig!
pappa:
klas hedin, det var dit efternamn man fick.
helt underbar "gubbe". min pappa är underbar.
han ger mig smeknamn, kommer på roliga ord.
och gör otroligt många miner. jag känner mig tryg bredvid dig pappa.
min pappa skämmer ut mig otroligt, på ett bra sätt.
jag skrattar åt min pappa direkt jag tänker på honom.
han är min pappa & det är jag stolt över. riktigt stolt över.
han har skapat mig, pappa dina axlar är nog inte mitt favorit ställe på jorden.
men så var det när jag var liten, och jag älskar dig mer & mer för varje dag som går.
du är också en sån som tjatar om verkligen allt! jaja, du vill också mitt bästa.
& upprepa saker, det är du bra på pappa, haha :)
du hjälper mig alltid med musiken & gitarren och sånt.
musiken ingår i familjen hedin, det är en del av alla oss där.
alla har någon musikkunskaper. & jag har lärt mig av dig.
pappa du är underbar, alltid. älskar när du kommer in med gitarren.
och sätter dig på min sängkant och börjar spela gitarr.
& säger till att jag också ska sjunga. vi sitter där och sjunger & spelar gitarr.
det är det bästa jag vet, & det uppskatas verkligen.
jag älskar hela dig. du är allt för mig pappa.
även fast jag inte är liten är du fortfarande min hjälte.
jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: Anonym

awe! fy vad sött skrivet♥

2010-12-03 @ 14:21:56
Postat av: Anonym

Kan du lägga in en bild på din hund?<3

2010-12-03 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0