kommer vinna över fanny på pulka tävling :D

helt övertygad att jag kommer vinna ;)
föresten var jag inte med i minuten idag.
kom på att vi är med i finalen så ni får kolla då ! :D
lite pinsamt med aja, det gör väl ingenting. ibland får man bjuda på sig.
har inga speciella planer inför kvällen det blir väl som det ser ut just nu.
 


ska logga ut nu. vet inte vad jag ska göra, för att jag har ingenting annat att göra en det här.
men nu ska jag iaf logga ut säger mamma..
men imorgon ska jag åka skidor :) ska bli fett kul:d
efter det kommer marlen mattis ingeborg martin och hilde hit och käkar mat.
sen hände det nog inget mer, tror jag..
Men vi hörs imorgon, skriv en bra låt!
puss mina ungar!
204 besökare idag.

Kommentarer
Postat av: Emma§

RING MIG<3333

2010-12-26 @ 23:15:54
URL: http://emmisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0