hur har eran kväll varit hittils?

min har vart bra, är inte på toppen humör.. men aja..
är sur & så men så är det ju ibland..
jag vill bara hem nu. känner mig vilsen! är så långt hemifrån!
har sjukt mkt hem längtan att jag nästan gråter..
vill bara hem nu. träffa kompisar och kolla på mellandags rean!
skulle vara hur bra som helst. orkar inte stanna mer i norge.
visst det är jätte mysigt & så. . men har verkligen hem längtan.
allt jag vill är att åka hem. inte längre hemifrån. får seiröst pan!k.
men nu håller jag på att kolla på massa affärer, eller kläder, PÅ NÄTET!
skit mkt rea. onepeacen som jag köpte, köpte jag här i norge.
ser att jag inte har så mkt baterier på datorn så ska ladda den förmodligen, om jag orkar.
imorgon kanske det blir skidor vi får se. ville egentligen träffa min kusin..
men hon kan inte. hon kunde inte tydligen idag heller. jaja..



jag & luven i centrum på wc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0