hemma hos pappa.

nu är jag hemma hos pappa.
hade super kul med fanny.. berättar allt nu. kom till hennes skola först stog utanför hennes skola och snackade med luven men sen laddade min mobil ut och då kom vm hannah morgan hugo och massa mer. stog och snackade med dom ett tag sen träffade jg fanny och vi gick först hem till henne sen till tvåan där träffade vi jenny, morgan, hugo, gabbe, filip, filippe, viktor, carl, och en random kille, och två andra killar som jag inte kommer ihåg vad dom heter..
sen så var vi med dom spelade fifa, sjöng, spelade pingis. trodde att jag var bra men jag sööög såhääääääääär mycket. jag lovar.. stackars mig.. men jaja, blev bättre efter ett tag. vi spelade också fem i rad. men sen drog alla dom hem. och jag och fanny var kvar med carl och den där random killen dom kallade oss för bettan och boris.
och tyckte att vi var sjukt blonda .. haha, men sen åkte dom också. sen frågade en av ledarna som jobbade där om jag och fanny ville spela in en låt där, och vem säger inte ja till det liksom. så vi ska dit efter jullovet. ser fram emot det. sen kollade jag och fanny lite på datorn, det var trevligt. sen hämtade pappa mig vi kollade lite i affärer. det var kul. vi hittade skidkläder. men sen kom vi på att vi hade nåra hemma. så onödigt! jaja. snart ska jag ringa danne. sen imorgon har jag avslutning med handbollen. det ska väl bli kul(?) sen så ska jag shoppa med kristina förmodligen.
har också blivit sviken av nåra sjukt bra vänner till mig, jaja, sånt är livet. det kommer man aldrig undan.
JUSTE! när jag åkte till fanny så såg jag peter08 hahaha skit kul
kommer bilder på söndag eller måndag. glömde sladden hos mamma..

Kommentarer
Postat av: lovisa

om det där handlar om idag så FÖRLÅT NORA !

asså kolla jag kanske skulle med ju, det visste jag ju inte, men jag sov när du åkte .. det var ju därför :/<3

2010-12-18 @ 00:03:25
URL: http://lovisastrom.blogg.se/
Postat av: Fanny hedin

Carl?? Du menar Cesar haha och dom hette faktiskt jonte och Patrik sen glömde du skriva om Alex och den andra jonte nu blir dom så hääääääääääääääääär ledsna!!! Hihi<3

2010-12-18 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0