godmorgon.



sjöng ju som sagt på det dära stället igår tre låtar blev det.
manboy, en stjärna lyser & you're not alone.
själv tyckte jag att det gick bra :)
elin stog och grät sötnosen :')
men idag är det skolan som gäller.
& imorgon fyller jag år, då blir jag en stor flicka.
då slipper sebbe reta mig :$ bara för att han fyller år i mars.
jaja, efter skolan ska jag träffa Fanny :) sen sover hon hos mig.
just nu drogar jag musik. och har lite kvar att fixa på mig själv.
så vi hörs senare ikväll, right?..
men den här helgen kommer min uppdatering inte vara den bästa..
som ni förstår. herregud! fattar ni!? ERIC SAADE KANSKE RINGER MIG IMORGON!
det skulle vara min bästa födelsedags present nånsin!
men nu måste jag tagga,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0