eftersom jag missade 1 december

..på kalandern tar jag igen det nu..
om mig själv.

ja, jag heter nora hedin fyller år 11 december sent på året.
men lite får man stå ut. jag har en lillasyster & en lillebror som lever i himmelen.
en hund & skilda föräldrar. jag har bott i stan, och sen flyttade med mamma till sollentuna.
och pappa huddinge. rätt långt att åka hau? men det är okej.
men jag är uppväxt i huddinge.. bodde granne med min kompis emma i några år.
som jag fortfarande har jätte bra kontakt med. min kusin fanny bor i nacka.
och det har gjort så att jag har vänner utsprit i hela stockholm.
stan, sollentuna, huddinge nacka & hässelby. min mammas släkt lever i norge.
så känner folk där också som jag inte träffar så ofta.. tyvärr "/..
jag älskar att sjunga, dansa, spela handboll kompisar & ERIC SAADE.
jag går i en musikskola och har sjunigt sen.. ALLTID. jag började dansa för ungefär
två år sen, och nästa år ska jag börja på street allt blir nytt & kul :)
handboll har jag spelat i ungefär 3 år, och tycker att det är sjukt kul.
mina kompisar betyder allt för mig & skulle aldrig klara mig utan dem.
eric saade är ojoj.. mycket att säga men blir ett ord: U N D E R B A R.
aaa, han stavas underbar. han är ett del av mitt liv nu, låter överdrivet, men sant.
jag hade fjortis tid för ett år sen ungefär det.. & jag och fanny var lite väl överdrivna..
men det var kul, det var riktigt kul. pea var mitt liv, klarade mig inte utan det.
flirtade med alla killarna som jag tyckte såg "fjortis" ut. haha player..
& under åren 2009 & 2010 har vart underbara, har lärt känna sjukt många nya vänner.
som är mina närmaste. och en av mina pea vänner är min närmaste just nu.
för tre år sen var jag sold på zac efron och älskade honom.
men inte lika galen på honom som eric saade. och började gilla justin bieber.
men ellen stoppade mig. det var eric saade som gällde för mig.
& det är sant. han är så sjukt söt fin underbar , allt!
min högsta dröm är ju att bli sångatisk och spela in en låt med eric saade
och man ska inte ge upp sina högsta drömmar, right..?
min framtid vill jag att den ser ut som att jag är sångartist & folket vet vem jag är.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0