är jag stolt över den jag är?


ja jag äter hår spray

fick en fråga av en tjej på facebook. som ville att jag skulle lägga upp det..

nej inte riktigt.. skulle gärna ändra mycket på utseendet och kroppen.
annars är mitt liv helt okej.. förutom att jag har en tuff tid just nu.
ska bli skönt med jullov.
men jag har vänner och familj som gör att jag mår bra:)
dom betyder allt för mig. och fanny hjälper mig otroligt.
och kanske som ni inte tror.. men jag har bra relation med min mamma.
kanske inte ni tror, men det är så. och jag älskar henne verkligen..
men jag kan inte berätta allt för min mamma. det snacket tar jag med fanny.
hon kan hela mitt liv. plus att hon kan läsa mina tankar, och jag kan läsa hennes.
vi förstår direkt vad vi menar.

men nu är det dags att sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0