tjodelutten

Nora tack för texten, du vet att jag börjar böla när jag får sånt;)
finns inga ord att beskriva dig med
men kan försöka i alla fall .

Nora...

du gör min dag

du gör så att jag orkar kliva upp om nått är fel

du får mig gå upp 09:00 för att åka och träffa dig

du är helt knäpp

du har sjuk humor

du får mig på bra humör

du stöttar mig genom allt och du vet att jag gör detsamma för dig
 
asså de finns så många minnen och så många ord att beskriva det med men just nu kommer jag bara på ett 
 
Nora du är fan helt underbar

är så himla glad att ha dig till kusin / bästavän

kan bara tänka mig när vi är lite äldre och flummar runt hahah ojojoj killar passa er;)
 
är inte lika bra som du på att skriva texter men de är tanken som räknas  hoppas jag =)

älskar dig och finns alltid här för dig du vet de va?

och såklart :  H O P P A R  D U   H O P P A R  J A G


/ Tror du vet, tror faktiskt alla vet som läser ;)



gammla låtar med minnen eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0