I have a problem...

jag gillar verkligen inte mitt hår! det är kort och fult, ful färg och allt hatar mina slingor det känns verkligen fult ;/
jag blir aldrig nöjd med mitt hår varje gång jag färgar det säger jag alltid ja men det här blir sista gången jag lovar.
kommer inte ha nått hår kvar snart men vill verkligen inte ha den här färgen vill ha brunt de är min naturliga färg
men kommer aldrig få färga det igen. det kostade 1400 kr när ja gjorde de senast ;/
           


                                                  vad är snyggst ?
                                                
1
   orginalet
2  
      favorit
 först var det svart men sen blev det ganska fint
  nu (muppbild)
 vill  ha den färgen och längden!




                     tog inte med alla hårfärger bara dom från i år förutom första då.


                                 //fanny


Kommentarer
Postat av: s

jag tkr att ditt hår är skit fint ! :d (A)

2010-08-16 @ 14:54:49
URL: http://seessy.blogg.se/
Postat av: Emma

jag tycker också att det är skit fint fanny! <333

2010-08-16 @ 18:47:42
URL: http://emmisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0